ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szolgáltatási Feltétek (a továbbiakban: ÁSZF) célja, hogy a Dibona Europe Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) és a Megrendelő közötti jogviszonyt szabályozza, illetve a Szolgáltató szolgáltatásainak jogi feltételeit és körülményeit meghatározza.

A szolgáltatás igénybevétele esetére kizárólag az ÁSZF-nek a https://dietflow.hu/  honlapon közzétett, a rendelés időpontjában a honlapon található változata érvényes.

A jelen ÁSZF érvényes: 2025.02.13. – visszavonásig.

Értelmező rendelkezések

Szolgáltatás: a honlapon, közösségi média felületen (Facebook, Instagram,TikTok) vagy e-mailen keresztül történő kapcsolatfelvételt követő online, távollévők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszköz igénybevételével megvalósuló vagy a felek egyidejű személyes jelenléte mellett megvalósuló konzultáció, és/vagy életmód és táplálkozási tanácsadás és/vagy megvásárolható pdf megvásárlása.

Megrendelő: a honlapon elérhető szolgáltatások igénybevevője.

Honlap: Szolgáltató részéről a tájékoztatás és a megrendelések és/vagy jelentkezések fogadására rendszeresített elektronikus felület.

A Szolgáltató adatai és elérhetősége

A szolgáltató neve: Dibona Europe Kft.

Adószám: 32228449-2-42

Címe: 1063 Budapest, Szinyei Merse u. 21. 1/5.

Cégjegyzékszám: 01 09 413088

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: melinda@dietflow.hu

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

A tárhelyszolgáltató székhelye, telephelye, az elérhetőségére vonatkozó adatok: Tárhely.Eu Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság. (székhelye:1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. em 241, cégjegyzékszám:01-09-909968)

A honlap használatának feltételei

A Szolgáltató szolgáltatását kizárólag olyan személy veheti igénybe, aki betöltötte 18. életévét.

A Szolgáltató szolgáltatásának megrendelésére elektronikus úton van lehetőség, az alábbiak szerint: vagy a honlapon található szolgáltatás kiválasztásával és a „Jelentkezés” gombra történő klikkeléssel, vagy Szolgáltató közösségi média felületein (Facebook, Instagram, TikTok) történő jelentkezéssel vagy Szolgáltató e-mail címére megküldött jelentkezéssel; a telefonon vagy postai úton levélben leadott rendeléseket Szolgáltató nem fogadja el.

A honlapon a szolgáltatási csomagok kapcsán feltüntetett árak és más tájékoztatások ajánlattételre történő felhívásnak és nem ajánlattételnek minősülnek. Az ajánlatot minden esetben Megrendelő teszi, amennyiben jelzi megrendelési szándékát Szolgáltató felé. A szerződés létrejötte az a pillanat, amikor Megrendelő ajánlatát Szolgáltató visszaigazolja.

A honlapon elérhető szolgáltatások díja magyar forintban értendő.

A szolgáltatások díja minden esetben egy szolgáltatásra vonatkozik.

A honlapon közzétett akciók kizárólag az akció időtartama alatt történő rendelés feladása esetén érvényesek.

Az ÁSZF tárolhatósága és előhívhatósága

Jelen ÁSZF szövege a honlapról letölthető számítógépre vagy más adathordozóra, illetve kinyomtatható.

Technikai lépések – a szolgáltatás megrendelésének folyamata

A szolgáltatás honlapon, közösségi média felületen vagy e-mailen keresztül történő megrendelésének nem feltétele az érvényes regisztráció.

Csomag kiválasztása: a honlapon szereplő csomagok közül a Megrendelő általi kiválasztása és a „Jelentkezés” gombra történő klikkelés.

Megrendelési adatok megadása: név, e-mail cím megadása, a csomag kiválasztása

Megrendelő által kiválasztott szolgáltatásra vonatkozó vételi ajánlat akkor minősül Szolgáltatóval közölt ajánlatnak, amikor a megrendelés során Megrendelő az ott kért adatokat megadta és rákattintott a „Jelentkezés”.

A megrendelés Szolgáltató általi jóváhagyása és a megrendelési folyamat lezárása: Megrendelő megrendelésének elküldését követően, Szolgáltató e-mailben üzenetet küld a Megrendelő részére, amelyben Szolgáltató igazolja, hogy megkapta a megrendelést.

Szolgáltató az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 6. § (2) bekezdés alapján köteles Megrendelő megrendelését 48 órán belül visszaigazolni. Amennyiben Szolgáltató a megrendelést követő 48 órán belül nem teljesíti visszaigazolási kötelezettségét, Megrendelő ajánlati kötöttsége megszűnik.

Szolgáltató általi visszaigazolás révén, a kizáró tényezők tisztázása után Megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik. Az időpontegyeztetéssel vagy online tanácsadás, vagy pdf vásárlás esetében az összeg elutalásával lép hatályba a szerződés.

A Szolgáltatás tartalma és jellemzői

Funkcionális táplálkozási tanácsadás:

Szolgáltató – a Megrendelő által rendelkezésre bocsátott információk és dokumentumok felhasználásával, valamint részletes anamnézis felvételével személyre szabott életmód és táplálkozási tanácsadást végez.

Szolgáltató kijelenti, hogy nem szakorvos és nem dietetikus, szolgáltatása nem egészségügyi tanácsadás.

Szolgáltató kizárólag funkcionális táplálkozási tanácsadási tevékenységet végez.

 

 

Szolgáltatások:

Funkcionális táplálkozási tanácsadás a honlapon megjelölt áron. Egy egyszeri konzultáció, amely segít abban, hogy melyik csomagot válassza a megrendelő, előzetes anamnézis felvétel, kiértékelése.

Növényi Életmódváltó Hónap – A honlapon megjelölt áron.

  • A vegán táplálkozás és életmód alapjainak elsajátítására.
  • Tartalmaz: szakmai útmutatót, 2 hetes 1500 kcal-os mintaétrendet, recepteket, életmódbeli tanácsokat, kutatásokon alapuló eredményeket.

Alap csomag – A honlapon megjelölt áron.

  • Személyre szabott növényi étrendtervezés, 3 hetes étrenddel, két konzultációval, vitaminlistával és tudásanyagokkal.

Prémium csomagok

  • Minden csomag tartalmaz egy személyre szabott növényi étrendtervezést, az adott csomagnak megfelelő időtartammal, konzultációval/konzultációkkal, vitaminlistával és tudásanyagokkal.
  • Prémium 1 – A honlapon megjelölt áron: 4 hetes program 3 konzultációval.
  • Prémium 2 – A honlapon megjelölt áron: 6 hetes program fokozatos bevezetéssel és finomhangolással. 4 konzultációval
  • Prémium 3 – A honlapon megjelölt áron.: 8 hetes program teljes életmódváltási stratégiával, 4 konzultációval.

* A konzultációk tartalma: 30-60 percesek.

Csomagok:

  • Minden csomag tartalmaz egy személyre szabott növényi étrendtervezést, az adott csomagnak megfelelő időtartammal, konzultációval/konzultációkkal, vitaminlistával és tudásanyagokkal.
  • Minden csomaghoz a megrendelő kap egy makró tápanyagokról szóló segédletet.

A szolgáltatás teljesítése érdekében Megrendelő köteles tájékoztatást adni mindazon körülményről és tényekről, amelyek a táplálkozását, illetve egészségi állapotát befolyásolhatják. Ilyen például Megrendelő korábbi vagy jelenlegi anyagcserét érintő betegsége, egészségkárosító kockázati tényezői, gyógykezelése, szedett gyógyszerei stb.

 

Foglalás és fizetés

  • A szolgáltatások előzetes időpontfoglalással vehetők igénybe.
  • A fizetés banki átutalással történik. Megrendelés után díjbekérő küldése.
  • A lemondás legkésőbb 24 órával az időpont előtt lehetséges, ellenkező esetben a díjat nem áll módunkban visszatéríteni.

Kizárások A tanácsadás és programok nem vehetők igénybe az alábbi esetekben:

  • 18 év alatti személyek
  • Várandóság vagy szoptatás alatt
  • Gyógyszeres kezelések vagy műtét előtti állapot
  • Daganatos megbetegedés
  • Krónikus betegségek (pl. vesebetegség, májbetegség, stb)
  • Lelki eredetű evészavar esetén

Felelősség és kártérítés

  • A szolgáltató munkájáért csak a kötelezettségek megszegéséért felel, ami a program késedelmes vagy elmaradt átadását illeti a megrendelő számára.
  • A szolgáltató nem felel a nemkívánatos egészségügyi következményekért. Minden erőfeszítést megtesz, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa az egészségfejlesztés tekintetében. A szolgáltató nem helyettesíti az orvosi tanácsadást és kezelést.
  • A megrendelő felelősséget vállal a program végrehajtásáért és egészségének fejlődéséért. Egészségügyi állapotok esetén a megrendelő felelőssége, hogy orvosi tanácsot kérjen, és a programot orvosi felügyelet mellett hajtsa végre.

Adatkezelés

  • A személyes adatok kezelése az adatvédelmi szabályzat szerint történik.
  • Az adatokat harmadik félnek nem adjuk ki.

Záró rendelkezések

  • Az ÁSZF bármikor módosítható.
  • A szolgáltatás igénybevételével a megrendelő elfogadja a jelen feltételeket.

 

Megrendelő jogai és kötelességei

Megrendelő tudomásul veszi, hogy az életmód és táplálkozási tanácsadási szolgáltatás nem minősül orvosi vizsgálatnak, az nem gyógyításra irányul, egészségügyi panaszok kezelésére nem alkalmas. Szolgáltató nem jogosult betegség miatti kezelést vagy gyógyítást még tanácsadás formájában sem nyújtani vagy alkalmazni, és köteles az ilyen tartalmú megrendelések esetében a tanácsadást megtagadni – kifejezetten az alábbiak szerint.

Amennyiben Megrendelő megrendelése kifejezetten betegség miatti kezelésre vagy gyógyításra irányul, úgy Szolgáltató köteles a szerződés megkötését megtagadni. Egyebekben a létrejött szerződés a Ptk. 6:107. §-ban foglaltak alapján semmisnek minősül, tekintettel arra, hogy a fentiek okán lehetetlen szolgáltatásra irányul (lehetetlen szolgáltatásra irányuló szerződés).

Fentiektől eltérően, amennyiben Megrendelő megrendelése nem a szerződés megkötésekor, hanem azt követően irányul kifejezetten betegség kezelésére vagy gyógyítására, úgy a jövőre nézve a szerződés felmondásának lehet helye, arra tekintettel, hogy Megrendelő igénye lehetetlen célra irányul. Amennyiben Szolgáltató erre irányuló felhívása ellenére Megrendelő ebbéli igényét fenntartja, úgy Szolgáltató szabadul a szerződésből eredő teljesítési kötelezettsége alól és köteles a szerződést felmondani (a szerződés lehetetlenülése). Felmondás esetén Felek a szerződés keretében nyújtott egyes szolgáltatásaik tekintetében egymással elszámolnak.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy az életmód és táplálkozási tanácsadást tartalmazó dokumentum elkészítéséhez, a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges adatok pontosságának biztosítása Megrendelő kizárólagos felelőssége.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben Megrendelő által szolgáltatott bármely adat a szolgáltatás teljesítése szempontjából nem megfelelő – így például pontatlan vagy hiányos – vagy az életmód és táplálkozási tanácsadást tartalmazó dokumentum elkészítéséhez további információk szükségesek és ezeket Megrendelő nem szolgáltatja Szolgáltatnak a kért határidőben, Szolgáltató nem készíti el Megrendelő részére az életmód és táplálkozási tanácsadást tartalmazó dokumentumot. Ebben az esetben a felek közötti szerződés teljesítése lehetetlenné válik és a szerződés megszűnik. Megrendelő tudomásul veszi, hogy ilyen esetben Szolgáltató szabadul a szerződésből eredő teljesítési kötelezettsége alól és a szerződésszegéssel okozott kárának megtérítését követelheti Megrendelőtől.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy Szolgáltató az általa nyújtott életmód és táplálkozási tanácsadási szolgáltatás eredményének elmaradásáért, továbbá a testsúlycsökkenés Megrendelő által elvártakhoz képest lassabban történő bekövetkezéséért felelősséget nem vállal.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy az életmód és táplálkozási tanácsadási szolgáltatás igénybevételét követően újonnan bekövetkező betegségek, komolyabb egyensúlytalanságok, valamint a szolgáltatás felek általi teljesítését követően felmerült újabb Megrendelői igények esetén Megrendelőnek új életmód és táplálkozási tanácsadási szolgáltatást kell megrendelnie.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás megrendelésével és Szolgáltatóval való együttműködés keretein belül, köteles heti rendszerességgel jelentést küldeni Szolgáltató részére, amely tartalmazza a testsúlykilogramm, illetve a comb, derék, csípő, has, felkar centiméterben mért adatait. Mindez azt jelenti, hogy az Alapcsomag esetében Megrendelőnek 4 ilyen jelentést kell Szolgáltató részére megküldenie, a Speciális csomag esetében pedig 6 ilyen jelentést kell Szolgáltató részére megküldenie.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy a felek között létrejött szerződéses jogviszony alapján, az életmód és táplálkozási tanácsadási szolgáltatás megrendelésével köteles a megrendelt szolgáltatás árát megfizetni.

Megrendelő jogosult arra, hogy sürgősségre vonatkozó igényét a szolgáltatásra történő jelentkezés során, a „Megjegyzések” rovatban feltüntesse. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a sürgősségi díj 10.000 Ft, azaz tízezer forint, amelyet a szolgáltatás díján felül kell megfizetnie Szolgáltató részére.

Szolgáltató jogai és kötelességei

Szolgáltató a Funkcionális táplálkozási tanácsadási szolgáltatás keretében nem végez orvosi vizsgálatot, tevékenysége nem gyógyításra irányul, Megrendelő esetleges egészségügyi panaszainak kezelésére az életmód és táplálkozási tanácsadási szolgáltatás nem alkalmas. Amennyiben Megrendelő megrendelése betegség miatti kezelésre vagy gyógyításra irányul, Szolgáltató köteles a szolgáltatást megtagadni.

Szolgáltató az életmód és táplálkozási tanácsadást tartalmazó dokumentumot Megrendelő által szolgáltatott adatok alapján készíti el.

Szolgáltató a szolgáltatási jogviszony létrejöttét és az életmód és táplálkozási tanácsadáshoz szükséges adatok Szolgáltatónak történő megadását követően, a felek egyidejű jelenléte mellett megvalósult vagy távollévők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszköz igénybevételével létrejött konzultációkat és a szolgáltatási díjnak Szolgáltatóhoz történő beérkezését követő 14 naptári napon belül készíti el és küldi el az életmód és táplálkozási tanácsadást tartalmazó dokumentumot Megrendelő e-mail címére.

Fentiektől eltérően, Szolgáltató 10.000 Ft, azaz tízezer forint sürgősségi díj ellenében 5 munkanapon belül készíti el és küldi el a funkcionális táplálkozási tanácsadást tartalmazó dokumentumot Megrendelő e-mail címére. Megrendelő sürgősségre vonatkozó igényét a szolgáltatásra történő jelentkezés során, a „Megjegyzések” rovatban tüntetheti fel.

Szolgáltató kizárja a felelősséget Megrendelő előtt akár ismert, akár ismeretlen betegségéből, illetve egészségügyi panaszából eredő következményekért. Szolgáltató kizárja a felelősségét arra az esetre, amennyiben az életmód és táplálkozási tanácsadás Megrendelő esetleges rejtett vagy korábbi betegsége miatt marad eredménytelen.

Szolgáltató testsúlycsökkenést nem ígér, figyelemmel arra, hogy Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás eredményessége függ Megrendelő fizikai, fiziológiai sajátosságaitól – így például életkorától, anyagcsere és hormontípusától, genetikai felépítésétől, életmódjától, túlsúlyától – és a szolgáltatással összefüggő hajlandóságától – így például őszinteségétől, kitartásától, önfegyelmétől.

Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatás eredményének elmaradásáért vagy a testsúlycsökkenés Megrendelő által elvártakhoz képest lassabban történő bekövetkezéséért felelősséget nem vállal.

Szerzői jog:

A szerzői jogról szóló 1999.évi LXXVI. törvény rendelkezései alapján a tanácsadó által a saját oldalán található, közösségi felületein közzétett, valamint letölthető minden tartalom (szöveges, saját képi tartalmak, receptek, írások, edzéstervek), illetve az Ügyfél részére minden nyomtatott vagy elektronikus formában átadott/megküldött tartalom a tanácsadó szellemi tulajdonát képezi, és azok a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. tv. védelme alatt állnak (ezen szövegek, receptek, képek, jegyzetek a továbbiakban együttesen a ,,Védett anyagok”).

A Megrendelő a tanácsadás során szerzett értesüléseiket, adatokat, szellemi termékeket üzleti titokként köteles megőrizni.

Felelősség és kártérítés

A szolgáltató munkájáért csak a kötelezettségek megszegéséért felel, ami a program késedelmes vagy elmaradt átadását illeti az ügyfél számára.

A szolgáltató nem felel a nemkívánatos egészségügyi következményekért. Minden erőfeszítést megtesz, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa az egészségfejlesztés tekintetében. A táplálkozási tanácsadó nem helyettesíti az orvosi tanácsadást és kezelést.

A megrendelő felelősséget vállal a program végrehajtásáért és egészségének fejlődéséért. Egészségügyi állapotok esetén az ügyfél felelőssége, hogy orvosi tanácsot kérjen, és a programot orvosi felügyelet mellett hajtsa végre.

Akciók

Rendkívüli akciók, ideiglenes csomagok esetén eltérhetnek az árak a fentiekben megjelöltektől. Megrendelő az akciókról és azok időtartamáról a „Szolgáltatásaim” menüpontban tájékozódhat.

Nyereményjátékok

Szolgáltató nyereményjátékot hirdethet, amely esetében ingyenes szolgáltatás nyújtását biztosítja a nyereményjáték nyertesének.

Megrendelő a nyereményjátékokról és azok időtartamáról a „Szolgáltatásaim” menüpontban tájékozódhat.

A szolgáltatási díj megfizetése

Megrendelő köteles a felek, távollévők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszköz igénybevételével megvalósult szolgáltatás esetében a szolgáltatás díját a szolgáltatás Szolgáltató általi teljesítését megelőzően átutalással a Szolgáltatónak a Raiffeisen Bank által vezetett 12076910-01894718-00100001 számú bankszámlájára történő átutalás útján teljesíteni.

Fentieken kívüli fizetési módokat – így például Erzsébet utalványt, Szép Kártyát, egyéb utalványokat – Szolgáltató nem fogad el.

Számla

A Szolgáltató a megbízási díjról elektronikus számlát állít ki, a szamlazz.hu szolgáltatás segítségével.

Amennyiben a Megrendelő a megjelölt határidőben fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, a szolgáltatási jogviszony megszűnik.

Elállás, felmondás

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alapján Megrendelő a szerződés megkötésének napját követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a szerződéstől vagy felmondhatja azt.

Megrendelő elállási és felmondási jogát a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával és annak Szolgáltató részére e-mailben történő megküldésével vagy Szolgáltató részére külön e-mailben jelzett egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Megrendelő nyilatkozatát az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő lejárta előtt – vagyis a szerződés megkötésének napjától számított 14. naptári nap végéig – elküldi.

A határidőn belül gyakorolt elállás vagy felmondási jog esetében Szolgáltató a szolgáltatás teljes díját a mindenkor hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról vagy felmondásról való tudomásszerzésétől számított legkésőbb 14 naptári napon belül visszautalja Megrendelő részére Megrendelő által megadott bankszámlaszámra.

A szerződés írásba foglalása

Az elektronikus úton megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek; a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Megrendelő elfogadja, hogy a Táplálkozási Tanácsadó nem vállal felelősséget a nem kívánt egészségügyi következményekért. Minden erőfeszítést megteszünk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk az egészségfejlesztés tekintetében. A táplálkozási és életmód tanácsadás nem helyettesíti az orvosi tanácsadást és kezelést.

 

Az adatbeviteli hibák javítása

Az adatbeviteli hibák javítására Megrendelőnek a megrendelési folyamat során mindvégig van lehetősége. Ezt a hibás adatok javításával, törlésével, vagy a Jelentkezés gomb megnyomása előtt a böngésző „vissza” gombjának megnyomásával és az adatbevitel megismétlésével tudja megtenni.

A Jelentkezés gomb megnyomását követően felfedezett adatbeviteli hibák esetében, a megrendelés során tévesen megadott adatok javítását Megrendelő Szolgáltató részére jelzett e-mailben bármikor kérheti.

Megrendelőt Szolgáltató e-mailben értesíti a hiba kijavításáról. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az általa megadott hibás, illetve téves adatokból eredő esetleges hibás teljesítésért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Nyelvhasználat

A szolgáltatás igénybevételéhez megkötésre kerülő szerződések nyelve a magyar.

Panaszkezelés, vitarendezés

Megrendelő a szolgáltatással kapcsolatos fogyasztói kifogásait (panaszait) az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

E-mail: melinda@dietflow.hu

Facebook: Dietflow facebook oldala /privát üzenet.

 

Szóbeli panasz

Szolgáltató a szóbeli panaszt – amennyiben arra lehetősége van – azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, az ügy kivizsgálását követően Szolgáltató haladéktalanul értesíti Megrendelőt.

Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén köteles helyben Megrendelőnek átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint utólag, legkésőbb a panaszra adott válasszal együtt megküldeni.

Írásbeli panasz

Minden egyéb esetben Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja Megrendelőt.

Jogérvényesítés

Amennyiben Szolgáltató és Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, Megrendelő az alábbi jogérvényesítési lehetőségeket veheti igénybe.

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Békéltető Testület eljárását a fogyasztó akkor kezdeményezheti, amennyiben úgy érzi, hogy a szolgáltató a szerződéses kötelezettségeit nem, vagy nem megfelelően teljesíti.

Online vitarendezés

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.

Ahhoz, hogy Megrendelő az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. Az online vitarendezési platform az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érhető el: http://ec.europa.eu/odr

Az oldal betöltését követően ki kell választani a nyelvet, majd be kell jelentkezni és követni az oldal utasításait. Amennyiben a Megrendelőnek a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni.

A Budapesti Békéltető Testület: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.huFax: 06 (1) 488 21 86 Telefon: 06 (1) 488 21 31

Bírósági eljárás kezdeményezése

A perindítás lehetőségéről, módjáról és fórumairól az alábbi honlapon tájékozódhat: https://birosag.hu/birosagi-szervezetek

Adatvédelem és adatbiztonság

Szolgáltató a megrendelések feldolgozása során minden esetben tiszteletben tartja Megrendelő személyhez fűződő jogait, az adatvédelemre és adatbiztonságra vonatkozó hatályos jogszabályi rendelkezéseket.

Az adatvédelemről, Szolgáltató által alkalmazott adatkezelésről Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója nyújt részletes tájékoztatást.

Szolgáltató adatvédelmi tájékoztatója elérhető itt:  https://dietflow.hu/

Alkalmazandó jog

Szolgáltató és Megrendelő közötti jogviszonyra a magyar jog irányadó.

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és a további hatályos magyar jogszabályok rendelkezései megfelelően irányadók.

A szolgáltatással kapcsolatos fogyasztói panasszal Megrendelő az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, az elektronikus hirdetésekkel kapcsolatosan a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság eljárását kezdeményezheti.

Kapcsolat

Megrendelő esetleges kérdéseit az melinda@dietflow.hu e-mail címen teheti fel Szolgáltató részére.

  1. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez – Elállási/Felmondási mintatájékoztató

Elállási/Felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 1063 Budapest, Szinyei Merse u. 21. 1/5. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

 

 

 

 

  1. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez – Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak                                                                                                     kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt